Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
                                   Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
                    Główny informatyk                
                                                                    Miejsce pracy: Warszawa                                             
                                                                  Ogłoszenie o naborze Nr 157650                                             
                                                              Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
 - Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
 - Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
 - Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).
 - Zagrożenie korupcją.
 - Recepcja główna, punkt podawczy korespondencji, punkt obsługi interesantów, sale do spotkań z interesantami znajdują się w głównej siedzibie MRPiPS przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie. Kancelaria Główna MRPiPS znajduje się w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie. Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w okolicy każdej nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Prawo wstępu z psem asystującym możliwe jest na teren każdej z nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Woda z miską do dyspozycji na recepcji budynków przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 oraz ul. Żurawiej 4a. Budynek przy ul. Brackiej 4 K1 jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest wejście do budynku i poruszanie się w nim osób z niepełnosprawnościami (schodki do wejścia). W budynku brak jest windy. Nad wejściem głównym do budynku znajduje się znacznik informacyjno- nawigacyjny TOTUPOINT ®.
 
Zakres zadań
- Administruje systemami teleinformatycznymi Ministerstwa, w tym: instaluje nowe wersje systemów, konfiguruje i monitoruje poprawność ich działania, wgrywa patche, monitoruje parametry działania środowiska oprogramowania oraz tworzy dokumentację środowiska systemów.
 - Zapewnia utrzymanie i rozwój systemów teleinformatycznych Ministerstwa, w tym: specyfikuje zmiany, testuje nowe wersje systemów oraz dokuje odbiorów projektów zmian, wykonanych modyfikacji i opracowanej dokumentacji.
 - Zapewnia poprawność wymiany danych pomiędzy systemami teleinformatycznymi Ministerstwa, a narzędziami zewnętrznymi, takimi, jak: Płatnik, Trezor, bankowość elektroniczna NBE, ePUAP.
 - Udziela pomocy technicznej użytkownikom systemów i infrastruktury ICT w ramach Help Desk, w tym w zakresie zgłaszanych awarii sprzętu teleinformatycznego będącego na stanie Ministerstwa.
 - Instaluje, konfiguruje sprzęt komputerowy, diagnozuje i usuwa usterki sprzętowe, podłącza i konfiguruje urządzenia peryferyjne niezbędne do współpracy ze sprzętem komputerowym, dokonuje oceny sprawności sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych.
 - Instaluje, konfiguruje i aktualizuje na stacjach roboczych oprogramowanie wykorzystywane w Ministerstwie, w szczególności: systemowe, narzędziowe i użytkowe, nadaje pracownikom Ministerstwa uprawnienia do zasobów informatycznych.
 - Opracowuje dokumentację umożliwiającą wszczęcie zamówień publicznych na utrzymanie i rozwój systemów teleinformatycznych Ministerstwa oraz uczestniczy w postępowaniach i komisjach przetargowych związanych z tymi zamówieniami.
 
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze IT
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
 - Znajomość narzędzi do monitorowania sprzętu i zainstalowanego na nim oprogramowania
 - Umiejętność specyfikowania wymagań funkcjonalnych na systemy teleinformatyczne
 - Umiejętność czytania dokumentacji projektowej i technicznej systemów teleinformatycznych
 - Umiejętność administrowania systemami teleinformatycznymi
 - Znajomość środowiska MS SQL, MS Windows lub Linux
 - Umiejętność konfiguracji sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych
 - Komunikatywność
 - Umiejętność współpracy
 - Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
 - Umiejętność obsługi komputera: MS Office
 - W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
 - Posiadanie obywatelstwa polskiego
 - Korzystanie z pełni praw publicznych
 - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty